tirsdag 3. april 2012

påske! :D

Endelig er det påske, og den skal jeg nyte sammen med de 2 søte barna mine <3 Det er en så herlig høytid, for man slipper stresset med å finne gaver,ordne istand store middager og pynte overalt sånn som man må i juletider.. Bare noen fjær , egg og kvister så har man pyntet nok ;) Ikke så mye som skal til, og det er godt! I dag skal jeg og prinsessa mi male på egg og lage telys lykter av babymatglass^^, Greit å ta vare på ting, for de kommer til nytte! Jeg startet dagen med å lage en blyantholder til frøkna mi, for de lå strødd litt her og der.. Jeg hadde akkurat tatt det siste av cappuccinoen og tenkte at denne kan jeg bruke til noe;) og så fant jeg frem det jeg hadde av scrapbook papir, lim tråd og perler.. Her ble resultatet.. ikke det vakreste , men nok til at Aurora sa "woooow, sååå fin mamma!" Og da er jeg mer enn fornøyd, det er jo tross alt hun som skal ha den:)






Og her er min enkle påskepynt ^^,

Fugleburet med rosary, og ett fat inni med kvister og fjær og et påskeegg:)




 Jeg klippet noen grener fra en busk i hagen, og hang opp eggene jeg og Aurora malte i fjor, og noen hvite fjær:)





Og noen ender fra jeg var liten, siden de er gule ^^, man må ha noe gult;)





Og om 2 dager reiser vi bort til sørlandet (lyngørfjorden), mens min kjære søster og tantebarnet mitt skal få låne huset her i påsken, siden de bor i leilighet, og her har de mer plass :)
Da skal vi fiske, dra til dyreparken i kristiansand og bare kose oss i denne herligheten av et feriehus! Vesle frøkna mi gleder seg utrolig mye! Og det gjør jeg oxo! Godt å reise bort å se andre ting enn bare hjemme for en gangs skyld.. Pluss at sørlandet er så vakkert i påsken! Håper dere alle får en super fin påske! Det får garantert vi^^,



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare legg igjen en kommentar ;)