onsdag 11. april 2012

Drømme hjem!

Jeg sitter å drømmer meg bort om dagen, for jeg har så lyst til å flytte nå! Til lyse fine vegger og nye møbler! Jeg har funnet den sofaen jeg vil ha og den er såååå fin! Og hemnes møbler i brun/grått.. Jeg har hatt hvite møbler i så mange år nå, at det er på tide med en forandring.. + at alle skal ha hvitt nå, og nå blir jeg lei av alt det hvite som er rundt meg, og i tillegg hos meg selv.. Det blir ikke like spesielt lenger når alle har det;P Og for å ikke skape alt for stor forandring, så skal jeg heller ikke ha sort, for det blir for mørkt ;) Så i går lagde jeg en liten kollasje av de møblene jeg ønsker meg ^^, 



Fargen på møblene ligner mest på det vitrineskapet, noe jeg likte mest:) en varm , men ikke for mørk farge ;) og elemter av sølv, lin og jordfarger.... Jeg tror det kan bli lunt og fint i kalde vinternorge;)
Vi skal flytte en gang til høsten og da SKAL jeg ha disse møblene ;P selv om jeg må krangle for å få den sofaen, fordi "noen" mener at den sofaen vi har i SKINN er bedre :P *lol* en never ending story.. Jeg kommer vel til å ha den sofaen til den dagen jeg blir gammel, for hvordan i all verden skal jeg klare å slite ut en skinnsofa?!? Jeg får feste sandpapir på baklommene til barna å be de sitte og gnu i sofaen, så kanskje det er et håp;P Jeg gir ikke opp;P

Spisestuebord har jeg fra før, som jeg bare skal male i lignende farge på beina og kjøpe nye stoler, noe som ligner på disse ^^,  Men spørs om jeg ikke kommer til å bli fort lei mønsteret...
Det er jo så mye fint å velge mellom, men jeg tror jeg har funnet min nye stil, definitivt! :D Gleder meg til å flytte vekk fra furuvegger og skog, og tilbake til sentrum av byen, nærme jobb, skole og barnehage:) Siden lille prinsen min begynner i barnehage til januar neste år, og prinsessa mi begynner på skolen til høsten, og denne boligen ligger 5 minutters gågang fra der ^^, *nice*

Men for nå så får jeg bare nøye meg med det jeg har, og leve med det en liten stund til ;)
Snart er det sommer og da sitter jeg ikke så mye inne alikevel;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare legg igjen en kommentar ;)