onsdag 14. november 2012

Endelig flyttet! :D

Nå begynner det å bli noen mnd siden jeg har lagt ut noen innlegg her. Grunnen er vel pakking flytting, jobbing og barn, og tiden bare flyyyr avgårde. Men nå har vi fått flyttet og jeg er endelig tilbake til sivilisasjonen, etter å ha bodd i "skogen", selv om det var koselig det oxo ;) Jeg kan faktisk gå til butikken nå! :O Og kunne ta seg en spasertur ute etter kl 16 på vintertid og faktisk se hvor man går.. Alt er mye enklere nå, kort vei til. skolen for Prinsessa mi <3 , jobben min, og til den fremtidige barnehagen til prinsen min <3 Herlig! Og endelig et hjem med lyse vegger (ikke furu) selv om fargen ikke er heeelt som forventet, (male male). Den ser ok ut på kvelden, men på dagtid så ser det ut som eggehvit og at noen har røyket veggen gule *uuusj*, men det kan alltids fikses med maling og da har jeg sett for meg en farge som er gråbrun og lekker! ;) Men jeg får nok vente med det litt til, for selve flytting har tært på kroppen min :S Håper det blir lenge til neste gang, for fy så mye man egentlig har! 
Jeg legger ut noen bilder av interiøret mitt, selv om det er såå mange ting jeg har lyst til å gjøre her, og jeg har lyst til å skifte ut mesteparten av interiøret etter å ha hatt hvite møbler og shabby chic stil i over 6 år! Jeg vil ha en blanding av rustikk og klassisk stil :) Så får se hvordan det blir etterhvert;) 


Jeg har lenge hatt lyst på å kjøpe meg en hylle av noe slag til å ha over tvbenken, men har ikke klart å finne den rette.. Så jeg kom over noen fine gamle kasser som jeg skrudde opp på veggen, og satte filmer og seriene våre i ;) ble ikke så aller verst (her ser man den gule fæle tonen på veggen) 



Her er har jeg tatt bilde fra en annen vinkel og vips ser veggen mye penere ut ;)



 Norgesglass, syltetøyglass og et babymatglass har fått klær for vinteren som jeg har strikket helt selv etter et 5 minutterskurs om hvordan man strikker rett og vrang av mamma <3 Så perfekte ble de ikke, men de er
                                                     fine med lys i på mørke vinterkvelder;)



Her er spisestuen min:) bordet har jeg malt hvitt på underdelen og bordplaten har jeg beiset så den ser rustikk ut, lampen over bordet var her fra før, så den skal nok byttes ut etterhvert ja ;)





Familiebilder <3 






Og litt strikking, til norgesglass ;) 


 Vel, det er dette jeg legger ut om mitt nye hjem, inntil videre;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare legg igjen en kommentar ;)