onsdag 14. november 2012

1 årsdag! :)

Jeg legger ut noen bilder fra 1 årsdagen til Prinsen min, som var den 18.oktober! Bedre sent enn aldri;) Helt utrolig hvor fort det har gått.. Jeg synes ikke det er lenge siden han kom til verden. Man sier at man skal nyte tiden, og det har jeg prøvd mitt beste med å gjøre, men den går like fort uansett! Og nå er han 1 år! :O Jeg kan ikke si jeg har en baby lengre, men en liten gutt. Litt vemodig, men godt å se de vokser og har det bra :D
  

Fargene ble brunt, grønt og babyblå, siden jeg synes de fargene passer så fint sammen, og elefanttema;)


Helt enkel og grei pynt ;)

Jeg lagde egne etikketter til brusen( julebrus btw)



Og siden det var elefant tema så måtte jeg jo lage giveawaysposer med peanøtter i ;) 



Ballongene, sonm skulle hatt helium ;P




Og elefantkake som er laget av sjokoladekake med vanilje og sjokoladekrem og  utenpå er det sukkerfondant, :)


Kaken min, og verdens beste Pavlova som mamma lager ;)



En stk bursdagsgutt som bare ville sove ;P Men han kom seg i humør etterhvert ;)



 Gaver :D 



 Storesøster og kusine er like spent over gavene ;)


Og vips så var han i bedre humør ;)




Og så fikk han kake og var våken til klokken 22 om kvelden ;P hyperaktiv som helst ^^, 

*lol*



*Namnam* En heeeel kake for seg selv ;)



<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare legg igjen en kommentar ;)