mandag 6. februar 2012

Happy birthday to me ;)


to meeeee! :D



Feiret bursdagen min på forskudd sammen med mine venninner på lørdagen som var og da fikk jeg disse 3 herlig gavene :D Nydelige perleøredobber fra Cecilie Melli <3 Et lerret med bilde av sønnen min <3 og de søteste pumpsa fra Bianco <3 kunne ikke blitt bedre :D jeg er superfornøyd!

Nydelige ikke sant? ;) matcher bra til ølboksen ;P Ja det er øl! med bringebær smak;P Det høres helt forferdelig ut, men den smaker som cider og den er supergod!


Vi dro ut på byen senere i kongsvinger etter et super koselig voers hos søstra mi, og der skulle vi kanskje ha holdt oss, for når vi kom ut så var det ca 4 stk på dansegulvet, pluss de ansatte;P tenkte at vi kom for tidlig, men vi ventet og ventet og kanskje det kom ca 10 til ;P Hahaha xD kan jo ha noe med at det var 25- grader ute.. Så det hele endte med at vi dro hjem tidlig! En god ting med det var jo at jeg slapp å bli fyllesyk dagen derpå, og det var godt for hjemme ventet mine 2 prinser (kjæresten og babyen min).
Men jeg fikk da brukt skoene i ett par timer hvertfall;) Gleder meg til sommeren allerede til å bruke de til en søt sommerkjole <3 I simply love my new shoes ;)


Det er jo i dag jeg egentlig har bursdag, og den skal feires sammen med min herlig lille familie, med kaffe og kaker, tror jeg skal lage min favorittkake, gul kake, en sjokoladekake og vaffler som det alltid blir spist mest av :)

 Når jeg sto opp i dag tidlig og jeg skulle gå ned for å varme opp en flaske til Gabriel så var det en supersøt lapp som hang på kjøleskapet fra kjæresten min ;)
Ikke så mye som skal til for å smelte hjertet mitt altså! <3 Jeg er så heldig som har en så herlig gutt! Gleder meg masse til han kommer hjem fra jobb!

Nå skal jeg reise for å kjøre prinsessen min i barnehagen, og så er det rydding og baking som står på planen, så man har alt klart til en herlig liten feiring ;) Ha en super fin dag alle sammen! Det skal jeg ha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bare legg igjen en kommentar ;)